Beoordelingen
We came in a group of 3 on may 1th. The food was so good and the server was so nice to us. Really great services!!
1 maand geleden(Translated by Google) Very welcoming and helpful, great food. A pleasant time. (Original) Très accueillant et serviable, super nourriture. Moment convivial
1 maand geleden(Translated by Google) Great service, the karaoke is a very good plus :) Thank you!! (Original) Super service, le karaoke est un très bon + :) merci !!
1 maand geleden(Translated by Google) The staff were extremely friendly and kind. The food was delicious and the portions perfect. We'll be back to try the karaoke! (Original) Un personnel extrêmement sympathique et doux. Les plats sont délicieux et les portions parfaites. Nous reviendrons pour tester le Karaoke !
1 maand geleden(Translated by Google) Excellent restaurant! The waiter is lovely and attentive; I highly recommend it. (Original) Excellent restaurant ! Le serveur est adorable, aux petits soins, vraiment je recommande à 100%.
1 maand geleden(Translated by Google) Incredible Korean BBQ 🔥 The meat was amazing, perfectly marinated, and incredibly flavorful! The atmosphere was fantastic, and we enjoyed every bite from start to finish 😍 Bonus: the server was absolutely adorable, so attentive and sweet, which made the experience even better 🫶 I 100% recommend it! (Original) Incroyable BBQ coréen 🔥 la viande était super bonne, bien marinée et hyper savoureuse ! L’ambiance était au top et on s’est régalés du début à la fin 😍 Petit + : le serveur était vraiment trop mims, super attentionné et adorable, ça rend l’expérience encore meilleure 🫶 Je recommande à 100% !
1 maand geleden(Translated by Google) Super good and friendly (Original) Super bon et convivial
2 maanden geleden(Translated by Google) Great place for barbecues and karaoke, super friendly and welcoming staff (Original) Super endroit pour barbecue et pour karaoke, equipe super sympa et accueillante
2 maanden geleden
(Translated by Google) The restaurant is fantastic and the food is delicious. An excellent place for karaoke. The food is really good. A great find, I highly recommend it. The manager was lovely to us. (Original) Le restaurant est super bien et super bon. Excellent endroit pour un karaoké. La nourriture est vraiment bonne. Très bonne découverte je recommande à 100%. Le gérant a été adorable avec nous.
1 maand geleden